вівторок, 25 грудня 2007 р.

Книжка Далай-Лами


Хотіла би розказати вам про книжку Далай-Лами "Искусство быть счастливым", прочитання якої я вважаю найважливішою подією в своєму житті.

Ось як вона потрапила мені в руки. В першій половині 2007 року у мене була найгостріша за все життя душевна криза, пов’язана з хворобою шлунку, яку я не могла ніяк вилікувати. Причинами цього були наша жахлива медицина і моя нелогічність в діях. Що я не робила, краще не ставало. Це перейшло в таку депресію, що я плакала щодня, інколи – кілька разів в день. Одного дня депресія дійшла до того, що я плакала кілька годин підряд, навіть тоді, коли готувала чи розраховувалась на касі в магазині. Пішла посидіти до Дніпра, і тут зі мною сталось щось таке, що можна порівняти хіба що з "Матрицею", коли Нео ковтнув червону таблетку і зрозумів "реальні розклади". Відчуття було, мабуть, найгостріше за все життя.

Якимось загадковим чудом через три дні мені в руки потрапила книжка Далай-Лами і Говарда Катлера "Искусство быть счастливым". Я просто побачила її в подруги на полці. Що цікаво, в ній говорилось про речі, які я сама зрозуміла
три дні тому, сидячина на березі Дніпра.

І з того часу мені стало настільки краще! Життя з темно-сірого перетворилося на світле, і продовжує бути світлим вже більше, ніж пів року. І це після пів року хвороби і депресії! Як результат, я майже вилікувалась, тому що прочистився розум, і я логічніше підійшла до лікування. Я змінила роботу з нелюбої на ту, якою завжди хотіла займатись – в благодійній організації. Зник давній комплекс. І ще купа корисних змін. Та що там казати…


Це не релігійна книга, а щось типу психологічної . Успішний американський психолог прийшов до Далай-Лами взнати прості рецепти щастя. Просто цей психолог завдяки свої діяльності помітив, що традиційна психологія далеко не завжди може допомогти людині, і прийшов до Далай-Лами взнати, як можна швидко змінити своє життя на краще.

В принципі, в книжці – основні буддиські ідеї, але подані так, що це зрозуміло західному читачу. Взагалі, коли Далай-Ламу спитали, як він вважає, буддизм – це релігія чи філософія, він відповів: «По-моєму, буддизм – це здоровий глузд». І я так вважаю. Книжка написана ну дуже просто, психолог задає прості питання, а Далай-Лама дає прості відповіді.

Я розумію, можливо, книжка не покращить ваше життя так відразу, як це сталось зі мною. Може, у мене просто були передумови сприйняти це і втілювати в життя. Але спробуйте!

Скачати можна тут
http://elinahealthandbeauty.com/Books/dls.htm