вівторок, 25 грудня 2007 р.

Корисні речі

Хотіла би розказати про речі, які роблять моє життя легшим і безпечнішим.

Газовий балончик.

Я думаю, його потрібно носити всім, тому що ми живемо в країні, в якій складна криміногенна ситуація. Чому б не мати його з собою завжди?
Я вибрала балончик «Кобра 1-Н» і усім членам своєї сім’ї купила по такому балончику.Він виробляється в Україні. Діюча речовина – алгоген. Ця речовина широко застосовується в світі, наприклад, американською поліцією. Балончик діє на відстані в середньому 2 метри, спричиняє задишку і сильне печіння в очах. Але, наскільки я розпитувала у виробників, він безпечний, тобто не спричиняє незворотних змін у здоров’ї. Діє також проти собак.
Цей балончик значно кращий, ніж Терен, тому що Терен може не подіяти, а тільки роз’ярити нападника.
Коштує приблизно 35 гривень. Є ще такий же струменевий балончик, але я вибрала аерозольний, тому що у відповідальний момент боюсь струменевим (тонкий спрямований струмінь) не потрапити в очі нападнику. Потрібно пам’ятати, що якщо користуватись аерозольним в ліфті, то цей газ потрапить в очі також тому, хто захищається.
Носити його завжди потрібно в правій кишені, що в складній ситуації можна було інстинктивно його вийняти.

Кухонний таймер.

Він спрощує приготування їжі як мінімум в два рази, тому що не потрібно весь час думати, щоб їжа не вибігла, не пригоріла.
Наприклад, як я готую гречку. Поставила на плитку, включила таймер – 3 хвилини, і пішла займатись своїми справами. Коли таймер запікав, я підходжу – а гречка вже кипить. Ставлю ще на 30 хвилин , потім підходжу – а гречка вже готова. І не потрібно сидіти на кухні, щоб з нею чогось не сталось.
Кухонні таймери продаються в гіпермаркетах.

Пароварка.

"Прєлєсть" цього приладу в тому, що робота по приготуванню страви закінчується чисткою і нарізанням овочів (саме їх я щодня готую в пароварці). Вони готуються швидше, ніж при варці. Не потрібно "стояти біля мартена", пароварка сама вимкнеться. Прилад ідеально підходить тим, хто веде активний спосіб життя і не готовий поселитися на кухні.

Приготовані овочі поливаю олією або кидаю масло, солю – і дуже смачно. І корисніше: по-перше, вітаміни менше втрачаються в овочах; по-друге, олія термічно не оброблюється і зберігає свої поживні властивості.

Отже, переваги такі: поклав - і пішов; готує швидше; готує корисніше.

Ціна – приблизно 150-250 гривень.

Побутова хімія.

Побутова хімія, якою користується середньостатистична сім’я, досить шкідлива. І для нас, і для навколишнього середовища. Ці товари містять фосфати і ПАР (російською - ПАВ), про них багато є в Інтернеті.
Але вихід є. Наша сім’я користується товарами двох фірм:
Frosch (продається в Космо і ДЦ) і Amway (продається через мережу агентів). Ці товари набагато ефективніші, ніж різні Fairy і Gala. Наприклад, Loc від Amway. Рідина безпечна для здоров’я і навколишнього середовища, навіть вазони нею поливати корисно. А як відмиває поверхні! Ви знаєте, як важко відмити мікрохвильову пічку, коли там все засохле? Але Loc миє просто чарівно! За свою безпечність, ефективність і перевіреність досвідом (Loc на ринку вже кілька десятиліть) цей товар отримав спеціальну нагороду ООН. Коштує 55 гривень, але вистачає дуже надовго! По собі знаю.
Рідина для миття цієї ж фірми "Dish Drops" також чудово миє, і вистачило мені попередньої пляшки на 7 з половиною місяців.
Або апельсинове молочко німецької фірми
Frosch. Виготовлене з апельсинової шкірки і мармурової пудри, а миє ванну ефективніше, ніж Domestos. І знаєш, що здоров’ю не зашкодить. Коштує 11 гривень.
Порошок для прання я використовую Amway або дитячий, наприклад, Альонка. Він також досить безпечний для тіла і навколишнього середовища, і гарно пере.

Окуляри з антибліковим покриттям.

При користуванні ними значно менше болять очі при роботі на комп’ютері. Принципу роботи так і не можу зрозуміти, але вони діють. Коштують самі скельця і робота приблизно 300 гривень, плюс оправа. Але воно того варто. І мій чоловік, і свекруха ними також користуються. У мене окуляри – без діоптрій, тільки з антибліковим покриттям, але можна і з діоптріями зробити.

Фурнітура до мобільного телефона.

А ось тут я хочу розказати не про те, чого в мене нема. У мене нема пристроїв Hands free і Blue tooth. Вони дуже шкідливі, особливо Blue tooth. При їх використанні випромінювання телефона поступає через вухо прямо в мозок завдяки тому, що сигнал передається не по повітрю, як це відбувається, коли ми тримаємо трубку біля вуха, а через тверду матерію. Про це мало де пишуть, бо виробники телефонів – глобальні корпорації, які дуже ефективно контролюють ЗМІ. Про шкоду цих пристроїв я прочитала в англомовній статті, і була в шоці!
Та і взагалі по мобілці намагаюсь багато не «тріпатись». Рідко коли говорю більше 5 хвилин. З тієї ж причини – шкідливе випромінювання телефона. Також небажано, щоб під час розмови телефон торкався до вуха - як і у випадку з фурнітурою, шкідливе випромінювання потрапляє в голову через тверду матерію.

Іонізатор

Це пристрій, який робить так, що в кімнаті набагато легше дихати. Особливо він ефективний зимою, коли немає можливості залишати вікна відчиненими на ніч.
Ми з чоловіком помітили, що якщо ввімкнений іонізатор, ми висипаємось краще.

Морозильник


Ми його використовуємо для того, щоб запасатися фруктами і овочами на зиму. Я знаю, що в таких фруктах і овочах зберігається більше вітамінів, ніж в свіжих привозних типу апельсин.
Також морожені фрукти та овочі можна зараз купувати в магазині. Такі фрукти і овочі заморожуються через кілька годин після збору, і це зупиняє руйнування вітамінів. Головне, щоб ці продукти не розморожувались і повторно не заморожувались перед вживанням.
При консервації з термічною обробкою (типу маринування) залишається мало вітамінів. А ось соління і квасіння - корисне.